نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پیشنهاد یووه به متری ! بازگشت ده چلیه ! جدایی سبا

پیشنهاد یووه به متری ! بازگشت ده چلیه ! جدایی سبا

زمان زیادی از نقل و انتقالات اروپای باقی نمانده و یوونتوس امروز به صورت رسمی با استورارو بازیکن قرضی خود که در تیم جنوا بازی می کرد به توافق رسید و این بازیکن بعد از اتمام بازی تیمش در مقابل فیورنتینا راهی یوونتوس خواهد شد.

تیم فوتبال لازیو با یک قرار داد 1.5 ساله خواهان حضور پاتزینی مهاجم میلان در تیم خود شده اما گفته می شود این بازیکن منتظر است وضعیت رفتن وی به یووه مشخص شود و سپس تصمیم نهایی را در مورد پیشنهاد لازیو بگیرد.

مالکیت روگانی مدافع ارزشمند تیم یوونتوس هم 100% شد و یووه با پرداخت 4 میلیون یورو وی را به خدمت گرفت. گفتنی است آرسنالی ها به شدت برای خرید وی در حال مذاکره هستند و ارسن ونگر علاقه ی زیادی به بازی این بازیکن دارد.

دقایقی پیش مذاکرات رسمی میان سران دو تیم یوونتوس و جنوا برای در اختیار گرفتن الساندرو متری مهاجم اسبق یوونتوسی ها آغاز شد و بانوی پیر با یک عقب گرد کامل دوباره به سمت بازیکن پیشین خود رفته و تصمیم دارد وی را به عنوان مهاجم جدید به تیم خود اضافه کند.

گفته می شود سباستین جووینکو بازیکن ریز نقش تیم یوونتوس در یکی دو روز باقی مانده از تیم تورینی جدا شده و در این 6 ماه باقی مانده از قراردادش به تیم دیگری خواهد پیوست.

لوکا مارونه بازیکن با استعداد تیم یوونتوس که قرار بود امروز راهی تیم سمپدوریا شود از تصمیم خود منصرف شد و می خواهد با یک قرارداد قرضی راهی تیم کوردوبا شود.

کوردوبا تیم 15 جدول لالیگا اسپانیا می باشد و مارونه تصمیم گرفته فوتبال خود را در لیگ اسپانیا دنبال کند.

پائولو ده چلیه بازیکن تیم یوونتوس که به تیم پارما پیوسته بود فردا به تیم تورینی باز خواهد گشت و برای یووه در نیم فصل دوم بازی خواهد کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: